Když mají všichni členové týmu ty správné informace, včas a navíc jsou ve spojení, jde jim práce rychleji od ruky. Balíček Office 365 podporuje spolupráci a komunikaci v týmu, a to odkudkoliv, což je důležité jak pro terénní pracovníky, tak pro ty na homeofficu.
Ačkoliv existují nástroje usnadňující komunikaci a spolupráci zaměstnanců, firmy je mnohdy z různých důvodů nevyužívají. Mezi uživateli tak kolují e-maily s různými verzemi téhož souboru, využívají se sdílené disky a tabulky s různými údaji.
Využívání vzájemně nepropojených nástrojů samozřejmě uživatele zdržuje při práci. Vznikají prostoje při hledání správné verze dokumentu a dlouhé telefonáty. Mnohdy navíc není možné, aby na jednom dokumentu spolupracovalo více uživatelů zároveň, natož odkudkoliv.
Firemní komunikace dokonce mezi zaměstnanci občas probíhá na Facebooku nebo prostřednictvím specializovaných osobních aplikací
Ačkoliv jsou některé aplikace registrované “na firmu”, velmi často bývají využívány rovněž nástroje registrované “na zaměstnance” (například Dropbox, Google Disk nebo Trello). Soukromé aplikace jsou na jednu stranu pro samotné uživatele přínosem, protože výrazně zefektivňují práci. Na druhou stranu je to o riziko, protože firma nemá žádný způsob, jak kontrolovat, co se s daty děje, bude dít a kdo k nim má přístup.
Řešením, které zajistí, aby zaměstnanci mohli pracovat v souladu se současnými trendy, tzn. mít možnost pracovat a komunikovat na dálku, sdílet dokumenty a spolupracovat na nich a nemuseli využívat soukromé aplikace je poskytnout jim ve firemním prostředí lepší alternativu. Tedy nástroje, které splní jejich potřeby a zároveň se budou pohodlně používat.
Jedním z možných řešení je sada vzájemně propojených nástrojů Office 365, která pokrývá kompletní komunikační potřeby firem. To vše za přiměřenou cenu a s veškerými výhodami cloudu (žádné investice do hardwaru a jeho správy, možnost kdykoliv přidávat nebo odebírat uživatele). O zabezpečení v souladu s nejvyššími standardy, zálohování a správu celého řešení se stará Microsoft v rámci ceny předplatného.
Zajímá vás, jak může Office 365 pomoct vaší firmě?
Office 365 umožňuje bezpečné ukládání a sdílení dat, takže je vždy jasné, kdo má k čemu přístup. Uživatelé mohou zároveň upravovat tentýž dokument, což se hodí například při tvorbě dlouhých dokumentů nebo editaci smluv. Velkým usnadněním jsou aplikace pro správu úkolů (To-Do, Planner, Microsoft Project), firemní sociální síť nebo možnost videokonference (Teams).
Kromě výše uvedeného Office 365 poskytuje robustní řešení firemního e-mailu, sdílených kalendářů a vždy aktuální kancelářský balík Microsoft Office. Všechny nástroje jsou dostupné odkudkoliv s garancí vysoké stability a zabezpečení. Práce z domu nebo z terénu je tak stejně jednoduchá, jako práce z kanceláře.
Všechny výhody Office 365 získáte za přiměřené předplatné 300 Kč na uživatele za měsíc.
Chcete se dozvědět víc o tom, jak může Office 365 pomoci vaší firmě? Přečtěte si následující článek.
Uvažujete o pořízení balíčku Office 365?
Nechte si poradit s přechodem od české firmy DataClue a ušetřete si starosti. Více o našich službách v tomto článku.
Komentáře jsou uzavřeny.