Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Lepší spolupráce zaměstnanců díky Office 365

dataclueadmin 0

Když mají všichni členové týmu včas správné informace a jsou ve spojení, jde práce rychleji od ruky. Řešení Office 365 podporuje spolupráci a komunikaci v týmu, a to odkudkoliv, což je důležité jak pro terénní pracovníky, tak pro zaměstnance využívající homeoffice.

Ačkoliv existují nástroje usnadňující komunikaci a spolupráci zaměstnanců, firmy je mnohdy z různých důvodů nevyužívají. Mezi uživateli tak kolují e-maily s různými verzemi téhož souboru, využívají se sdílené disky a tabulky s různými údaji.

Využívání vzájemně nepropojených nástrojů samozřejmě uživatele zdržuje při práci. Vznikají prostoje při hledání správné verze dokumentu a dlouhé telefonáty. Mnohdy navíc není možné, aby na jednom dokumentu spolupracovalo více uživatelů zároveň, natož odkudkoliv.

Firemní komunikace dokonce mezi zaměstnanci občas probíhá na Facebooku nebo prostřednictvím specializovaných aplikací.

Ačkoliv jsou některé aplikace registrované “na firmu”, velmi často bývají využívány rovněž nástroje registrované “na zaměstnance” (například Dropbox, Google Disk nebo Trello). Soukromé aplikace jsou na jednu stranu pro samotné uživatele přínosem, protože výrazně zefektivňují práci. Na druhou stranu jsou však i rizikem, protože firma nemá žádný způsob, jak kontrolovat, co se s daty děje, bude dít a kdo k nim má přístup.

Řešením, které zajistí, aby zaměstnanci mohli pracovat v souladu se současnými trendy, tzn. mít možnost pracovat a komunikovat na dálku, sdílet dokumenty a spolupracovat na nich a nemuseli využívat soukromé aplikace je poskytnout jim ve firemním prostředí lepší alternativu. Tedy nástroje, které splní jejich potřeby a zároveň se budou pohodlně používat.

Jedním z možných řešení je sada vzájemně propojených nástrojů Office 365, která pokrývá kompletní komunikační potřeby firem. To vše za přiměřenou cenu a s veškerými výhodami cloudu (žádné investice do hardwaru a jeho správy, možnost kdykoliv přidávat nebo odebírat uživatele). O zabezpečení v souladu s nejvyššími standardy, zálohování a správu celého řešení se stará Microsoft v rámci ceny předplatného.

Office 365 umožňuje bezpečné ukládání a sdílení dat, aby bylo vždy jasné, kdo má k čemu přístup. Uživatelé mohou zároveň upravovat tentýž dokument, což se hodí například při tvorbě dlouhých dokumentů nebo editaci smluv. Velkým usnadněním jsou aplikace pro správu úkolů (To-Do, Planner, Microsoft Project), firemní sociální síť Yammer nebo možnost chatu a videokonference (Teams).

Kromě výše uvedeného Office 365 poskytuje robustní řešení firemního e-mailu, sdílených kalendářů a vždy aktuální kancelářský balík Microsoft Office. Všechny nástroje jsou dostupné odkudkoliv s garancí vysoké stability a zabezpečení. Práce z domu nebo z terénu je tak stejně jednoduchá, jako práce z kanceláře.

Všechny výhody Office 365 získáte za přiměřené předplatné 300 Kč za uživatele za měsíc.

Chcete se dozvědět víc o tom, jak může Office 365 pomoci vaší firmě?

Komentáře jsou uzavřeny.