Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Freshdesk – nová rozšiřující funkce pro servisní techniky v terénu

Václav Ondráček 0

Freshdesk je aplikace, ve které můžete kvalitně a pohodlně řešit dotazy, požadavky a problémy vašich zákazníků, ať už jste v právě v kanceláři nebo pracujete z domu.

Co když však váš způsob podnikání vyžaduje, abyste problémy vašich zákazníků řešili přímo u nich, on-site? Poskytujete-li například servisní podporu pro domácí spotřebiče, počítače a nabízíte své služby přímo u zákazníka, máme pro vás rozšiřující funkci naší profesionální aplikace Freshdesk.

Freshdesk nabízí opravdu jednoduché řešení, jak své služby zlepšit a mít naprostý přehled o průběhu řešení požadavků vašich zákazníků.

Jednoduchý scénář – zákazník má problém a potřebuje od vás pomoc.

Kontaktuje vás jako obvykle – telefonicky, pošle e-mail, napíše prostřednictvím on-line chatu nebo přes Messenger, prostě tak, jak jste zvyklí. O zákazníkově problému se dozvíte ihned, díky upozornění ve vašem virtuálním dispečinku v aplikaci Freshdesk.

Díky dashboardu všech servisních techniků přehledně vidíte, kdo má kdy prostor pro naplánování servisního zásahu. Také správa servisních služeb v jedné aplikaci pomáhá agentům helpdesku a servisním technikům efektivně spolupracovat.

V současném hektickém světě můžete snadno nastavit termíny pro servisní zásahy, naplánovat schůzky a zajistit, abyste problémy svých zákazníků vyřešili včas a kvalitně k jejich spokojenosti. Použijete jednoduché přednastavené filtry pro zobrazení všech servisních úkolů přidělených servisním technikům v terénu, v kterýkoliv den a období a podle toho upřednostňujte výjezdy.

Technikovi v terénu pohodlně vyplníte přímo v aplikaci veškeré informace, které potřebuje ke správnému a kvalitnímu vyřešení problému. Následně technik tyto informace obdrží přehledně prostřednictvím mobilní aplikace. Mobilní aplikace jej o servisním zásahu upozorní, takže technik nemusí nic sledovat a věnuje se naplno své práci. Stejně jak informujete technika a zasíláte mu pokyny, můžete souběžně informovat zákazníka o průběhu a čase, kdy jej technik navštíví, abyste oboustranně šetřili svůj čas.

Je dobré také využít telefonní mapy k zobrazení lokalit zásahů. Tyto mapy navedou technika až k zákazníkovi na místo. Technik se už nemusí zdržovat a při řízení auta rozptylovat zadáváním adresy, nemůže tak dojít k chybě při špatně zadané adrese.

Jakmile technik dokončí servisní zásah, má možnost na místě získat od zákazníka podpis, jako potvrzení o dokončení. Vše se děje díky mobilní aplikaci a ihned, takže technik nemusí po pracovní době zpracovávat dodatečně potřebnou administrativu. Přiznejme si, co neuděláme hned, to se pak po pracovní době špatně dohání.

Pro přehledné evidování nákladů, vám aplikace umožňuje evidovat odděleně čas strávený na cestě, včetně ujetých kilometrů a čas strávený servisním zásahem samotným. Díky těmto reportům snadno zjistíte, za jakých podmínek je poskytovaný servis efektivní a kde máte případné rezervy. Aplikace umožňuje celou řadu přehledných reportů a nemusíte být odborník na data, abyste se v nich vyznali. Proto můžete snadno vytvářet reporty pro management, případně detailní report pro techniky, kteří tyto servisní zásahy vykonávají.

Toto je jen jedna z vychytávek naší cloudové aplikace Freshdesk, pro zpracovávání zákaznických požadavků formou tiketů. Pokud byste si chtěli sami ověřit, že tato aplikace splňuje vaše náročné potřeby a požadavky, můžete si založit bezplatný testovací účet a všechno dokonale vyzkoušet. Nebo nám rovnou zavolejte na tel: 608 469 861 a poradíme jak postupovat. Aplikace je samozřejmě v češtině.

My sami Freshdesk využíváme již několik let a máme tak mnoho zkušeností, stejně jako ohlasů našich zákazníků. Rádi vám proto ukážeme, jak tato aplikace funguje v provozu. Vy tak můžete ušetřit svůj čas, který byste strávili hledáním a učením se. Představíme vám všechny funkce aplikace a možnosti jejich využití, včetně vhodného nasazení ve vaší společnosti. Samozřejmě bezplatně.

Naše společnost se zaměřuje na poskytování produktů a služeb nejvyšší kvality. Neustále udržujeme partnerství DellEMC Gold Partner, Microsoft Silver Partner a v oblasti implementace helpdesk nástroje Freshdesk jsme se stali Preferovaným Partnerem pro ČR a SR.

Kontakty:

📞 +420 608 469 861

Komentáře jsou uzavřeny.