Microsoft Teams Rooms
Microsoft v únoru opět přichází s náloží novinek pro Teams. Pro vylepšení komunikačních možností v Teams proběhl rebranding Skype room systems na Microsoft Teams Rooms. Jedná se o platformu podporující audio i video komunikaci na dálku. V konferenčních místnostech můžete řídit své schůzky jedním zařízením, které Vám nahradí konferenční telefon. S platformou Microsoft Teams Rooms využijete i další vybavení konferenčních místností (tabule, osvětlení apod.). Jedním dotekem se přidáte k probíhajícímu meetingu a snadno zůstanete ve spojení se všemi účastníky. Microsoft přidal i nové funkce, jako přidání dostupné místnosti dle její vzdálenosti nebo podporu sdílení obsahu na dvou obrazovkách. Meetingy pro Teams snadno vytvoříte jedním tlačítkem v Outlooku.
Tento krok je dalším pro přechod ze Skypu na mód Pouze aplikace Teams. V tomto módu se Teams stanou primárním komunikačním nástrojem ve Vaší společnosti a nahradí Skype for Bussines. Nyní je nově přechod na mód Pouze aplikace Teams pro administrátory mnohem jednodušší a lze jej docílit několika kliky v Centru pro správce Microsoft Teams.
Nové licence pro Microsoft Teams Rooms
V Office 365 Admin centru jsou k dispozici pro zakoupení nové licence pro Microsoft Teams Rooms. Meeting Room License využijete pro přístup konferenčního zařízení k Microsoft Cloud Voice services. Common Area Phone license Vás opravňuje k využití běžné telefonní sítě na zařízeních s Vaším Office 365 Phone System.
IT admini: Lepší analýza a nové šablony
Pro kvalitní týmovou práci potřebujete znát potřeby Vašich kolegů a jejich využití pracovního prostředí a nástrojů, které jim nabízíte. Teams nyní v Centru pro správu nabízí nové a lepší analýzy a reporty o aktivitě uživatelů, využití zařízení apod. Díky tomu můžete sledovat silné a slabé stránky Vašeho nastavení Microsoft Teams a přizpůsobit jej Vašim potřebám.
Šablony dovolují adminům rychle nastavit kanály, instalovat aplikace atd. pomocí přednastavených šablon. Šablonu můžete přizpůsobit dle Vašich potřeb.
Využít lze i předdefinované šablony týmů, které Microsoft vytvořil pro specifické potřeby svých zákazníků, jako vzdělávací organizace (školní třídy), obchody či zdravotnická zařízení.
Směny jako nástroj plánování
Zajímavou novinkou pro management firstline workerů a časových plánů jsou Směny. Funkce Směny zjednodušuje proces plánování a vytváření časových rozvrhů pro Vaše zaměstnance. Využití nalezne v širokém rozpětí odvětví. Manažeři jednoduše předávají svým pracovníkům informace o směnách a ti mohou v reálném čase reagovat a žádat o změny. Vše prostřednictvím aplikace Teams.
Pro firstline workery je vytvořeno i nové přizpůsobitelné mobilní prostředí. Vylepšení s novými funkcemi jako chytrý fotoaparát, sdílení polohy, nahrávání a sdílení audio zpráv pomůže k lepší a zabezpečenější komunikaci na cestách.
Perličkou je nový nástroj Pochvala, který Vám umožňuje ocenit členy Týmu.
Bots a aplikace třetích stran v Teamsech
Microsoft neustále přidává možnosti využití aplikací třetích stran v MS Teams. V únoru se jedná o Karmabot, MindMeister, The Connector for Jira server, The new Atlassian´s Confluence Cloud experience a další.
Pro vývojáře přibyla možnost vytvoření chatovacích bots a jejich využití pro komunikaci v MS Teams.
Komentáře jsou uzavřeny.