Někdy potřebujete pomoc Vašich kolegů na určitém místě v
dokumentu. Microsoft přidal novou funkci @mentions pro Word, Excel a
Powerpoint. V komentářích označíte své kolegy a ti dostanou email s přímým
odkazem na konkrétní místo v dokumentu. @Mentions Vám usnadní informování
o provedených změnách v dokumentu, skrze jednoduché označení můžete na
dokument upozornit a přizvat ostatní ke spolupráci.
Jak to funguje?
V Office 365 musíte být přihlášeni svým pracovním (nebo školním) účtem. Jednoduše vytvoříte komentář a za použití „zavináče @“ označíte kolegu. Soubor musí být uložen na OneDrive for Business nebo Sharepoint.
Pokud dokument není uložený na OneDrive for Business, Sharepoint a není sdílen, dostanete automatické upozornění. Funkce @mentions neumožňuje označení externích uživatelů mimo Vaši síť.
Notifikační email s odkazem na konkrétní místo v dokumentu je odeslán automaticky. Pokud je konkrétní osoba pomocí @mentions zmíněna na více místech, dostane souhrnný email.
Podívejte se na představení nové funkce @mentions od Microsoftu.
Komentáře jsou uzavřeny.