Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Propojení FreshDesk a FreshChat

Tomáš Březina 0

Dnes si prakticky ukážeme, jak propojit tyto dvě aplikace, aby mezi sebou spolupracovaly a nakonec si se podíváme na příklad, kdy má tato integrace smysl. Propojení FreshDesk a FreshChat je velmi jednoduché. Přihlásíme se ke svému účtu na FreshDesku, po přihlášení klikneme na ikonku nastavení.

Upozornění: Toto propojení není možné provést, pokud je Váš licenční plán ve verzi Sprout. Doporučený licenční plán je Estate, který máte dostupný 21 dnů od založení nového FreshDesk prostředí zdarma. Na konci článku se dozvíte kde najdete jaký máte licenční plán.

Propojení FreshDesk a FreshChat je velmi jednoduché. Přihlásíme se ke svému účtu na FreshDesku, po přihlášení klikneme na ikonku nastavení.

V nastavení klikneme na kolonku FreshChat

Po rozkliknutí FreshChatu je potřeba zatrhnout přepínač „Link FreshChat with your FreshDesk account“ (1).

Dále je třeba zkopírovat si hodnoty „Portal URL“ a „API Key“ (2), které bude potřeba následně zadat do nastavení FreshChatu.

Přihlašte se do vašeho FreshChat prostředí, klikněte na nastavení úplně stejně jako na začátku tohoto návodu. Poté zde klikněte na volbu „integrations„.

Po otevření okna integrací klikněte na FreshDesk (protože chceme Propojovat FreshDesk a FreshChat)

  • A zde budeme potřebovat hodnoty z kroku 2 (V obrázku označené symbolem 2). Hodnoty tedy vyplníme, klikneme na Authorize a máme hotovo! Právě jste propojili FreshDesk s FreshChatem.

Jaký mám licenční plán? Odpověď na tuto otázku zjistíte v Nastavení (viz. první screenshot). Dole na stránce najdeme položku Licence a Fakturace. Po rozkliknutí uvidíte aktuální plán. Nejčastěji Sprout (Bezplatná verze) a Estate. Pokud nevíte jaký plán je pro Vás vhodný obraťte se na nás.

Příklad použití

Asi se možná ptáte, k čemu je integrace Chatovacího nástroje do Ticketovacího prostředí. Napadá mě jednoduchý příklad. Máte e-shop, kde potřebujete co nejrychleji vyřešit jednoduché dotazy zákazníků na např. stav objednávek, datum odeslání, stav reklamace apod. Ty budou řešeny v prostředí FreshChat. Také řešíte složitější dotazy, na které odpovídá konkrétní oddělení (Logistika, Finance, IT) a kde doba vyřízení nehraje takovou roli, tak jí agent FreshChatu má možnost přesunout do prostředí FreshDesk a zde má možnost konkrétní člověk individuálně zareagovat na složitější dotaz.

Pokud se chcete dozvědět více, nebo potřebujete pomoci s propojením Freshdesk a Freshchat, obraťte se na nás. Pomůžeme vám, děláme to rádi.

Komentáře jsou uzavřeny.